Velkomen til vår nye heimeside

Me har inngått ein avtale med 123klubb.no slik at me kan ha eit felles møtepunkt på nettet. Her vil me lettare leggje ut relevant og viktig informasjon om "ting" som skjer i klubben. Me tar gjerne imot innspel til kva me kan bruke sida til utover det som allereie ligg her.

Hausvik Fotballklubb har valgt eit av dei mest brukte klubbverktøya til nettsider i Norge for idrettsklubber. Verktøyet er levert av KX Products AS og du kan lese meir om produktet på www.123klubb.no. Det er eit produkt som også har viktige verktøy for klubben på "baksida" av heimesida. Her er det et kommunikasjonsverktøy mot medlemmer i klubben, medlemshåndtering, fakturering, muligheit til å lage påmeldingsopplegg for arrangementer, banekalender og trener/laglederverktøy med eigne lagsider for laget.
Sjølve nettsida - som for klubben er ein viktig nyhetsformidlar og informasjonskanal framstår altså no med eit friskare design. Og ikkje minst, den skal fungere perfekt på din mobil og/eller nettbrett. Prøv no - og sjå korleis hausvikfk.no vert tilpassa den plattformen du har for handa.

Sosiale medier