Me pusser opp klubbhuset

Tida går og det er over 20 år sidan klubbhuset vårt sto ferdig. Huset ber preg av at det har vore stor aktivitet og me ser behovet for å oppgradera. Me startar med kjøkkenet, fortset med møtesalen, gang og toalett i 2. etg. I denne forbindelse vil huset vere stengt ein periode framover.

Tida går og det er over 20 år sidan klubbhuset vårt sto ferdig. Huset ber preg av at det har vore stor aktivitet og me ser behovet for å oppgradera. Me startar med kjøkkenet, fortset med møtesalen, gang og toalett i 2. etg. I denne forbindelse vil huset vere stengt ein periode framover, men vil vere klart til seriestart. Kjøkkenet vert levert av Norema og Vestlandshus Mjelde. Ei varmepumpe er på veg og vert levert av Mjelstad og Stokke. Både Vestlandshus Mjelde og Mjelstad og Stokke installerer heilt utan kostnad.

Her ser du nokre bileter av kjøkkenet:

Sosiale medier